Addiction

En tråkig men kanske bra men ändå jobbig nyhet är att jag är övertränad. Min kropp orkar inte med längre och det funkar inte på träning eller tävling. Jag tar i för mycket på alla träningar även om det är återhämtning, jag tar det aldrig lugnt och är ofta spänd. Detta kommer nu bli en sjuk omställning för mig som måste gå från 16 timmars träning per vecka till ynka 7 timmar. Det är mer än hälften men som tur är så är det bara första veckan och sedan kommer jag långsamt att börja träna hårdare. Jag vet att många inte kommer orka läsa texten eller bry sig men jag skriver för dem som bryr sig och jag vet även att många kommer säga "vad var det jag sa". Bilderna är tagna från karolinas blogg http://karoliiinan.blogg.se/ . Hoppas ni mår bra! Ciaaoo
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0