Geek

kände för att blogga lite nu när jag har någonting att skriva. Det är som sagt ett år sedan jag och Marcus blev tillsammans idag. Inte något jätte speciellt faktiskt, tycker det är töntigt med folk som skriver : åå älskar dig otroligt mycket klarar mig inte utan dig, vill leva med dig för alltid osv. också har dem varit tillsammans i typ 1månad. Jag älskar Marcus det är inte det men man vet ju liksom inte om det kommer hålla för alltid eller kanske bara en vecka till. Man får alltid hoppas på det bästa! ♥ måste passa på att berätta att i Torsdags blev jag officiellt en meganörd då jag både fick A på fysikprovet och skaffade tandställning!
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Amanda k

Finis <3

2012-02-22 @ 19:27:58
Postat av: karolina

grattis grattis!

2012-02-22 @ 22:14:26
URL: http://karoliiinan.blogg.se/
Postat av: karolina

sv: du är fin vännen!

2012-02-25 @ 21:14:45
URL: http://karoliiinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0