GYM†

Hejsan! har varit rätt så mycket träning nu på lovet så har inte så mycket tid till att blogga och när det är skola har jag ännu mindre tid så det kommer komma ett inlägg lite då och då när jag känner för det. Idag har jag i alla fall simmat på morgonen och det gick jätte bra det känns verkligen att teknink tips kan göra så mycket! Nu i eftermiddag ska jag gymma och jag känner på mig att det kommer bli ett riktigt jobbigt pass! Efter gymmet så åker jag till ås för att sova hos marcus. Är så glad att jag har en kille som tränar samtidigt och nästan lika mycket som mig! snart ett år med världens knäppaste ginger!♥ Kram
Mathilda
haha bilden är från när vi åkte hem från sum sim i somras och det blev världens spöregn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0