Hemma

Hejsan! kom hemfrån Rhodos idag vilket på ett konstigt sätt känns skönt! Det har varit super fint väder med värme och sol hela dagarna. Jag åkte dit med min mamma och mormor, och vi har solat, badat, gått i gamla stan m.m. Här kommer i alla fall lite bilder från min vecka! kram
Mathilda
fiskspa! (hur läskigt och kittligt som helst!)
det fanns hur många hemlösa katter som helst som tiggde mat utanför resturangerna!
mamma och momma ♥
blev inte så mycket shopping men det blev ringen och shortsen (kommer från zara) på bilderna ovan!
pressade hur mycket som helst i solen och tyckte jag hade fått lite färg! men det är konstigt hur det alltid kan kännas som att färgen försvann när man tog planet hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0